Nümph lanceert nieuw merk And Less
bezig met laden...
Modelabel Nümph gaat haar tiende verjaardag in 2016 vieren met de lancering van een nieuw merk: And Less. Het nieuwe merk zal zich kenmerken door een minimalistische stijl en richt zich op de nichemarkt van Cos, het zusje van H&M.
“Het is heel New York, erg basic, met strakke lijnen. Het is niet voor adolescenten, we richten ons op de consument van 25 tot 40 jaar oud,” zegt Barbara Colas, die verantwoordelijk is voor de Franse distributie van Nümph, tegen Fashionmag. Drie jaar geleden was ze ook verantwoordelijk voor de lancering van de mannelijke variant van Nümph.
Er zullen 4 collecties per jaar geproduceerd worden, waarvan de pre-fall collectie de eerste zal zijn en die zal bestaan uit ongeveer 100 items. De prijzen voor een rok, jas of een gebreid item zullen tussen de 75 euro en 100 euro liggen.
In januari en februari zal het merk gelanceerd worden op de Modefabriek in Amsterdam. Daarnaast zal And Less ook vertegenwoordigd zijn op andere Europese beurzen, zoals Who’s Next in Parijs, Panorama in Berlijn en Pure in Londen.
Beeld: Facebook Nümph