• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Online modemarketing

Online modemarketing

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mode

De online presentatie van modecollecties werkt. In hun marketingstrategie is dit iets waar modebedrijven rekening mee moeten houden. Initiatieven als een online forum of een virtuele paskamer zijn erg populair. Bestaande initiatieven van Nike en Neckermann zijn dan ook zeer succesvol. Het voordeel van dergelijke internetactiviteiten is dat het de modeketen laat zien wat goed loopt en wat populair is.

Neckermann gooit het met Zupatoko.nl over een andere boeg. Hier kunnen jongeren zien wat bij hun lifestyle past. Hiermee bereikt Neckermann meer jongeren dan voorheen, omdat velen verwachten geen leuke kleding in de catalogus te vinden. Men overweegt nu de mogelijkheid om kleding te laten personaliseren ofwel te customizen via de site. De meeste andere modemerken zijn hier nog wat huiverig voor, omdat ze bang zijn de grip op hun eigen product te verliezen.

internet marketing