OshKosh, de Amerikaanse producent van kinderkleding, gaat zijn merk in Europa herpositioneren. Het bedrijf gaat een lager prijssegment aanboren en introduceert per direct de OshKosh klassieke denimlijn en gestreepte basic collectie, verkrijgbaar onder de 30 euro. T-shirts beginnen bij 13,95 euro en sweaters vanaf 22,95 euro. Daarmee wil het bedrijf zich naast merken als 's Oliver, Mexx en Esprit positioneren.

De belangrijkste reden voor de herpositionering is dat OshKosh meer wil verkopen. "Er was een periode dat onze inkomsten in bijvoorbeeld Duitsland ruim 25 miljoen euro bedroegen," aldus Nikolaus Meyden, Europees salesmanager van OshKosh. "Dat willen we opnieuw bereiken."

Het kinderkledingmerk, dat in 1895 werd opgericht, gaat tevens een lifestyle campagne lanceren. De nadruk in de campagne komt te liggen op de traditionele waarden van het bedrijf. B'Gosh zal niet langer deel uitmaken van het merk.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN