• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Reflecta voert onderzoek uit onder haar klanten

Reflecta voert onderzoek uit onder haar klanten

PARTNER CONTENT
Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Mode

Sinds 1990 is Reflecta, aanbieder van software om fashion bedrijfsprocessen te beheren, constant bezig met het verder ontwikkelen van haar ERP applicatie, genaamd XL-ENZ (spreek uit: Excellence). Dit ontwikkelen doet Reflecta in samenwerking met haar klanten, Reflecta kijkt namelijk naar de manier waarop XL-ENZ gebruikt wordt door haar klanten en naar hoe dit voor de eindgebruikers geoptimaliseerd kan worden. Deze solide samenwerking kan plaatsvinden doordat Reflecta zich focust op groothandels in de fashion, schoenen en sportartikelen.

Reflecta heeft een onderzoek uitgevoerd naar de meningen en beoordelingen van haar klanten over het bedrijf en de geboden bedrijfssoftware.

Waarom is er voor Reflecta gekozen?
Directeur groothandel in schoenen:
‘’We hebben destijds alle bedrijven een presentatie laten geven en doordat Reflecta eigenlijk heel breed maar toch gespecialiseerd op de fashionmarkt gericht was (en is) hebben we de keuze voor Reflecta en XL-ENZ gemaakt.’’

De reden om voor Reflecta te kiezen is per klant verschillend. Vooral het gevoel en de marktgerichtheid van Reflecta spelen hierin een belangrijke rol. Het bedrijf heeft volgens haar klanten een degelijke en vertrouwde uitstraling.




Welke eigenschappen vind je bij Reflecta passen?
De geïnterviewde klanten omschrijven Reflecta als een gespecialiseerd bedrijf omdat het zich specifiek op de kleding, schoenen en sport richt. Klanten zien dit als belangrijk voordeel, omdat Reflecta hierdoor precies weet wat bedrijven in deze branche nodig hebben om hun bedrijfsprocessen zo optimaal mogelijk te maken.

Manager groothandel in de fashion:
‘’Kijk wij zitten in de mode en wij denken natuurlijk alle wijsheid in pacht te hebben omdat wij dagelijks een bepaalde werkwijze hanteren, dat is het enige waar wij aan denken. En jullie zijn Reflecta en jullie denken aan oplossingen voor de gehele fashion branche. Oplossingen die uiteindelijk veel meer mogelijkheden bieden”.

Daarnaast wordt Reflecta door sommige klanten omschreven als technisch. Voor veel groothandels is techniek niet iets vanzelfsprekends. Om deze reden wordt er ook volledig op de softwareaanbieder vertrouwd, wat betreft de support en services. Dankzij dit vertrouwen en het vele contact dat Reflecta met haar klanten heeft, vooral tijdens de implementatie van XL-ENZ, ontstaat vaak een persoonlijke band tussen Reflecta en de fashion-, schoenen- en sportgroothandels.

De klanten geven aan dat zij het prettig vinden dat zij een persoonlijke adviseur, consultant, tot hun beschikking krijgen. Deze consultant helpt het bedrijf om de juiste beslissingen te maken en om zo het beheer van de bedrijfsprocessen te optimaliseren.

Om goed te kunnen werken met XL-ENZ kan iedere klant een beroep doen op de support afdeling.

Eén van de belangrijkste redenen voor de klanten om voor Reflecta te kiezen zijn de uitgebreide en flexibel opgezette oplossingen. En daarmee dat dit veel tijdwinst oplevert. Deze tijdwinst kan gebruikt worden voor zaken die belangrijker zijn dan de tijdrovende en terugkerende administratieve handelingen.

Nieuwsgierig? Kijk op Reflecta Automation | FashionatingSoftware, XL-ENZ Fashion ERP Applicatie.

Partner Content
Reflecta