• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • RFID en Omni Channel Retailing, de sleutel tot succes?!

RFID en Omni Channel Retailing, de sleutel tot succes?!

PARTNER CONTENT
Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Mode

De tijd dat we trouw alleen maar onze kleding kochten in de winkel en afrekenden bij de toonbank ligt al even achter ons en dit brengt vele nieuwe uitdagingen. Omni Channel Retail levert nieuwe kansen en een verbreding van “The Customer Approach”, maar het maakt de uiteindelijke klant daardoor ook ongeduldiger. De vele opties maakt hun keuze mogelijkheden zeer uitgebreid en biedt veel flexibiliteit. Het motto “Get it right the first time” wordt hierdoor steeds crucialer. Maar hoe doe je dat? En hoe ziet de toekomst er hierdoor uit?

Het RFID Summit op woensdag 29 april gaat hier verder op in. We zetten de toon door een kijkje te nemen in de toekomst met Richard van Hooijdonk, trendwatcher en internationaal topspreker.

“Een fantastische wake-up call over hoe Robots, internet-of-things, big data en 4-D printing ons leven en werken gaan veranderen”.

Trendwatcher en internationaal topspreker Richard van Hooijdonk neemt u mee naar een inspirerende toekomst die leven, werken en ondernemen drastisch gaat veranderen. Nieuwe technologie zal impact hebben op alles wat we doen. Inmiddels zijn de spraakmakende inspiratiesessies van Richard van Hooijdonk bezocht door ruim 300.000 mensen en werkt hij samen met RTL, BNR en is hij gastdocent aan verschillende universiteiten. In 2013 werd zijn masterclass door RTL en Nyenrode verkozen tot RTL masterclass. Met zijn internationale research team onderzoekt hij ‘megatrends’ als robots, drones, internet-of-things, 3D/4D printing, big data, biomimcry en de effecten van nieuwe technologie op vele sectoren.

RFID en Omni Channel Retailing
In het tweede gedeelte van het programma gaan we verder in op de mogelijkheden die RFID technologie biedt op voorraadbeheer en beschikbaarheid waardoor de fashion retailer de Omni Channel strategie beter kan beheren en ontplooien. Kassa handelingen, voorraad controles en een nauwkeurige en juiste voorraad, zowel op de winkelvloer als in het magazijn, maakt het mogelijk om altijd te weten wat waar is en wat niet. Geen twijfels meer maar zekerheid zodat uw klant dat bloesje, de broek of de schoenen kan kopen in de juiste maat, kleur en juiste locatie, hetzij online of in de winkel.

Dit onderdeel kent naast een conceptuitleg ook meerdere demo’s waarin de daad bij het woord wordt gevoegd.

JBC België rolt RFID uit in de gehele keten
We sluiten het programma af met het referentie verhaal van JBC, de kledingketen in België, Luxemburg en de winkels in Duitsland voor het hele gezin. Wat is hun motivatie, wat is het doel en hoe heeft deze keuze hun mogelijkheden veranderd.

Kom het zelf ervaren en registreer nu: www.regonline.com/Register/Checkin.aspx?EventID=1700550

Partner Content
RFID en Omni