MS Mode, Gaastra en V&D zijn maar een aantal van de merken die ten ondergingen in de fashion retail oorlog van de afgelopen jaren. De modebranche staat op zijn kop, dat is zeker, maar Ronald van Zetten (oud topman HEMA) en business partner Roland Kahn geloven nog in de kracht van V&D. Onder de naam V&D concepthouse experimenteren ze met nieuwe businessmodellen en innovaties.

Frendz, een app die zich volledig richt op social commerce, is de eerste lancering vanuit de V&D paraplu van Ronald van Zetten en Roland Kahn. Met behulp van tips van vrienden op Pinterest en Instagram kunnen consumenten hun nieuwe outfit bij elkaar shoppen.

Tijdens het eFashion event zal Ronald vertellen over de kracht van de naam V&D, het nieuwe businessmodel van Frendz, verdere toekomstplannen en zijn belangrijkste inzichten van de afgelopen jaren.

Kom ook naar eFashion op 22 juni! Raak geïnspireerd door Ronald en vele andere sprekers. Ontdek op welke manier vooruitstrevende brands hun webshop tot een onmisbaar kanaal hebben getransformeerd en welke retailers & brands in de modebranche vooroplopen. Leer hoe zij online inzetten, hoe zij zowel hun eigen organisatie als de verschillende verkoopkanalen managen en hoe zij klantgegevens gebruiken om bezoekers nog beter te bedienen. Lees meer >> http://emerce.nl/efashion/

Mis het event van het jaar niet! Reserveer direct je ticket.
FashionUnited lezers profiteren van € 100,- korting! Bestel hier >>>

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN