Sarenza lanceert eigen schoenenmerk voor mannen
bezig met laden...
Online schoenenretailer Sarenza lanceerde twee jaar geleden haar eigen schoenenmerk voor vrouwen en dit jaar komt daar een eigen mannenlijn bij. Vanaf augustus zijn de eerste paren in de webwinkel te vinden. Dat meldt Fashionmag.
Bij de lancering worden er 9 verschillende paren aangeboden in 3 verschillende stijlen, later komt daar nog een vierde stijl bij met eveneens 3 verschillende ontwerpen. De stijlen hebben de namen Back to Monday, Vélo-Boulot-Aperitief, Casual Friday en Yes Weekend. Prijzen variëren van 89 tot 99 euro.
Sinds 2014 heeft Sarenza een nieuwe strategie uitgerold, waarbij ook een eigen merk is gelanceerd. Inmiddels is de webwinkel in 27 landen online. Het aanbod bestaat inmiddels uit 750 merken en 55.000 modellen. Sarenza is 10 jaar geleden opgericht en realiseerde in 2015 een omzet van 200 miljoen euro. Er werken vanuit Parijs 300 medewerkers bij het bedrijf.
Beeld: Sarenza.com