• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Sarto Fashion bv

Sarto Fashion bv

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mode

Met ingang van 1 februari aanstaande treedt Raymond de Vries, in dienst van Sarto Fashion bv (voorheen Roberto Sarto BV), als vertegenwoordiger voor de herenlabels: Re-Style en Roberto Sarto.
Na een bewogen en succesvol jaar besluit Roberto Sarto haar company name te veranderen in Sarto Fashion bv. De directie heeft voor deze naamswijziging gekozen om verwarring te voorkomen tussen de firma en het merk Roberto Sarto. "Sarto Fashion bv. geeft nu duidelijk weer wat wij doen: Fashion!" Onder leiding van de nieuwe commercieel directeur Barbara van Seijen heeft het bedrijf zich volledig op mode gestort.

"Er heeft een duidelijke segmentatie plaatsgevonden binnen Roberto Sarto", vertelt Barbara van Seijen." Ruim een jaar geleden begon zij haar werk als commercieel-directeur bij het bedrijf. De labels van Sarto Fashion zijn; Roberto Sarto dames en heren, RS women (nieuw!), Poools en Re-Style (nieuw!). Onze classic Roberto Sarto dames- herencollectie heeft een 'easy fit' pasvorm. De doelgroep wil nog steeds kleding met een comfortabele pasvorm. Nieuw is het label RS women. Deze lijn is gericht op de actieve, modevolgende 50+ vrouw, die kwaliteit en pasvorm kan waarderen. Met Poools komt de verjonging en de actualiteit. Een samenhangende collectie in het midden/hoog segment. Een Poools vrouw is onafhankelijk, zelfverzekerd en vrouwelijk in haar eigen stijl. Sarto Fashion ziet grote kansen voor het label Poools. "Hiermee kunnen wij de grote vraag naar een label waarin pasvorm gecombineerd wordt met actualiteit invullen."

"Sarto Fashion bv is geen trendsetter, maar zeker wel een trendvolger. Tevens is er de nieuwe mannenlijn Re-Style. Voor de mannen die geïnteresseerd zijn in een urban casual stijl. Binnen dit label hebben wij op verzoek van klanten maat XXL ingevoerd. Is Roberto Sarto heren classic, bij Re-Style is ruimte voor meer details."

"Onze labels zijn nu specifieker afgestemd op de keuze en wensen van de consument. Voor de retailer is het nu duidelijk voor welke klantengroep een label bedoeld is", zegt van Seijen Sarto Fashion bv heeft afzetmarkten in Nederland, België en Duitsland en de commercieel directeur hoopt met de nieuwe duidelijke segmenten het aantal verkooppunten in deze landen te kunnen uitbreiden.

 

 

 

sarto