Selena Gomez het nieuwe gezicht van Coach
bezig met laden...
Popster Selena Gomez wordt het nieuwe gezicht van modehuis Coach. Het Amerikaanse bedrijf liet weten dat Gomez niet alleen het gezicht wordt van de komende campagnes, maar tevens een lijn luxe accessoires voor het merk zal ontwerpen. Voor dit alles ontvangt zij 10 miljoen dollar.
Gomez, die aanvankelijk naam voor zichzelf maakte als Disney sterretje en vervolgens als vriendin van Justin Bieber, is inmiddels de meest gevolgde persoon op Instagram. De zangeres had onlangs ook de hoofdrol in campagnes van Louis Vuitton en is daarmee goed op weg een gevestigde aanwezigheid in de modewereld te worden.
Volgens styliste Arabella Greenhill is de benoeming van Gomez een slimme zet van Coach. “Coach is als de Mulberry van Amerika en creatief directeur Stuart Vevers boekt groot succes met de verjonging en verfrissing van het merk,” aldus Greenhill in een interview met The Telegraph. “Voor Selena kiezen was een slimme zet. Iedere tiener ter wereld zal een van haar tassen willen hebben.”
De aankondiging volgde een kleine week na het 75-jarig bestaan van Coach. Dit werd groots gevierd in New York.