Smash laat van zich spreken
bezig met laden...
Het Waterlooplein in Amsterdam is van oudsher een goede locatie voor het signaleren van nieuwe trends en het doen van 'vintage' vondsten. Een stand op deze bijzondere markt was tevens de oorsprong van het kledinglabel Smash, dat nu ruim drie jaar bestaat.
Inmiddels is Smash uitgegroeid tot een toonaangevend merk van ruige uitgaanskleding met originele prints. Artikelen van Smash zijn artikelen verkrijgbaar in meer dan 130 verkooppunten over de hele wereld. In Nederland is Smash onder meer verkrijgbaar via de trendy Chill-out afdeling van de Bijenkorf.
Momenteel is Smash begonnen met haar nieuwe campagne om het merk nog verder onder de aandacht te brengen. Een aantal bekende dj's wordt inmiddels door Smash gekleed en in 2003 gaat het merk maandelijks feesten organiseren. Tevens gaat Smah begin 2003 een 'krant' uitgeven die - naar eigen zeggen - nogal wat stof zal doen opwaaien.
We zijn benieuwd...