• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Soaked in luxury heeft als motto: Het creëeren van een betaalbaar designlabel”

Soaked in luxury heeft als motto: Het creëeren van een betaalbaar designlabel”

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Soaked in luxury is een onderdeel van het Deense bedrijf Brand Farm A/S, een zelfstandig opererende dochteronderneming van IC Companys A/S. De collectie van Soaked in luxury is altijd provocatief, sexy, trendy en nooit lief. Het design straalt luxe uit terwijl de prijs blijft verbazen. Soaked in luxury is drie jaar geleden geïntroduceerd en heeft met dit concept in negen Europese landen een vliegende start gemaakt. Zowel de detaillist als de consument heeft het merk ontdekt als een aparte, zeer commerciële aanvulling op het bestaande assortiment. Soaked in luxury brengt 12 leveringen per jaar met levertijden van 10 tot 12 weken. Het prijsniveau is laag/midden. Er zijn 8 inkoopperioden per jaar waarin telkens een collectie voor één of twee maandleveringen wordt aangeboden. De marge voor de winkelier is 2.5. Diverse malen per jaar wordt het gratis promotiemateriaal vernieuwd, zodat niet alleen de collectie maar ook de presentatie in de winkel up-to-date blijft. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Caroline Weeseman Tel: 020 - 6 140 346 caroline@dutchagent.com

Soaked in Luxury