• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Sugar-fashion

Sugar-fashion

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Sugar by Lilian van der Kolk (van die leuke truitjes) verandert niet uitsluitend haar naam in Sugar-fashion, maar zal zich ook nadrukkelijker profileren naar haar doelgroep. Dit bonnetterie merk voor de sportieve vrouw van dertig plus laat zich nog meer onderscheiden dan in het verleden al het geval was.

Nieuw: Sugar-fashion brengt naast een bonnetterie collectie spring 2007 ook nieuwe items met o.a., blouses en shirts en sweat, styles die goed met alles te combineren zijn. Daarnaast een trendy jeans collectie dat uw nieuwe hardloper wordt van het komende seizoen.

Per April 2006 is Lilian van der Kolk de samenwerking met Alexandra Exposito gestart. Sugar-fashion collectie spring 2007. "Dit is mijn beste collectie ooit" aldus Lilian van der Kolk die dat wijt aan de chemie tussen beide. Alexandra Exposito heeft ruim 10 jaar werkervaring in de modewereld op gebied van sales en organisatie. Zij wordt volledig verantwoordelijk voor de commerciële kant van de onderneming, zodat Lilian van der Kolk zich meer kan richten op de styling en de productie van de collectie

In de bijna 10 jaar dat het merk Sugar bestaat heeft Lilian van der Kolk voor de nieuwe collectie zich laten inspireren door de modetrends uit Milaan en New York en haar eigen gevoel voor mode. Kernwoorden zijn Adeptive, Forward thinking and Independent. De nieuwe collectie is als eerste verkrijgbaar in Nederland!

Langs deze weg willen wij u uitnodigen op de Label Expo, 30 & 31 juli in het WFC BeursPlaza, waar wij onder het genot van een glaasje champagne de nieuwe collectie presenteren. Voor een eerste impression kijk op www.sugar-fashion.com Tot Ziens op Label Expo!

Lilian van der Kolk & Alexandra Exposito www.sugar-fashion.com 

sugarfashion