The Kooples lanceert sociale app voor stellen
bezig met laden...
The Kooples heeft voor het eerst een applicatie gelanceerd. De app, genaamd The Blackout, is vooral gericht op koppels: net als de reclamecampagne´s van het merk, waarin bekende en minder bekende stellen altijd een hoofdrol spelen.
De applicatie is overal beschikbaar voor telefoons met zowel Android als iOS. Gebruikers van de nieuwe applicatie kunnen één persoon uitnodigen en hiermee berichten uitwisselen. Behalve de reguliere chatfunctie kunnen gebruikers ook met elkaar praten via The Blackout Experience, waarbij alle andere inkomende oproepen en berichten tijdelijk geblokkeerd worden. Tot slot kunnen afbeeldingen worden gedeeld die gedeeltelijk zijn vervaagd, zodat stellen kunnen raden welke foto de ander hen heeft gestuurd.
In juni van dit jaar werd The Kooples al uitgeroepen tot het beste Franse modemerk op sociale media. Het onderzoek werd uitgevoerd door het Franse digitale adviesbureau La Factory NPA, dat hiervoor ruim 3 miljoen online berichten heeft geanalyseerd op negen online platforms. The Kooples deed het beter dan onder andere Maje en Zadig & Voltaire.