The Sting wil nieuwe winkelformule beginnen
bezig met laden...
Het succes van Costes smaakt naar meer. Daarom is The Sting bezig met het ontwikkelen van een nieuwe winkelformule, die zeer waarschijnlijk op mannen gericht is. Dat heeft een woordvoerder van de keten aan Retailnews laten weten.
Er zijn nog weinig details bekend over de formule, omdat ‘de ideeën en visies nog zeer divers zijn’ volgens de woordvoerder. Het zal nog een hele tijd duren voordat de consument iets zal merken van de nieuwe formule.
Op dit moment neemt The Sting iemand aan die verantwoordelijk zal zijn voor het nieuwe concept. Ook is het bedrijf op zoek naar nieuwe mensen voor verschillende functies, waaronder een brand manager en junior designer.
Het zusje van The Sting, Costes, werd in 2013 opgericht door tien medewerkers, die van The Sting-oprichter Herman Franzen de opdracht kregen om een nieuw merk in de markt te zetten. Inmiddels heeft Costes 20 winkels in Nederland.
Werken bij Costes of The Sting? Klik hier voor de vacatures.