Triangle van S.Oliver wordt zelfstandig merk
bezig met laden...
Vanaf de herfst- en wintercollectie 2015 positioneert de s.Oliver Group Triangle als een zelfstandig merk. Met deze strategische stap wil de onderneming het grote maten aanbod voor dames verder ontwikkelen en beter afstemmen op de demografische verandering binnen de belangrijkste doelgroep van het merk.
“Onze focus ligt op vrouwen die zich niet laten definiëren door hun maat of leeftijd, maar door hun passie voor mode en liefde voor het leven. Het is een logische stap voor Triangle en een belangrijk signaal naar de markt,” aldus Reiner Pichler, tot 31 mei CEO van de s.Oliver Group, in een verklaring.
De stijl van Triangle is casual chic, met makkelijk draagbare modellen en een stoere, vrouwelijke touch. Het merk hanteert acht bestel- en twaalf levertermijnen. Tiangle staat bekend om eenvoudig te combineren items die geschikt zijn voor de meest uiteenlopende gelegenheden. Het aanbod van het merk wordt afgerond met een aantal speciale themacollecties en bijpassende accessoires, zoals tassen, sieraden, sjaals en riemen. Trangle richt zich op klanten die houden van exclusieve producten, modern design, betrouwbare pasvormen en een goede prijs-kwaliteitverhouding. De maten: van 40 tot en met 54. Prijzen variëren van 29,99 voor een T-shirt tot 269 euro voor een jas.
“Ook al zijn onze klanten nog altijd jong, hun lichaam is in de afgelopen jaren wel veranderd. Hun liefde voor mode echter niet. Deze dames willen nog steeds de laatste mode dragen en trends integreren in een look die bij hen past,” zegt Martina Schulte-Block, global business director van Triangle.