Twixters geven geld uit
bezig met laden...
Een nieuwe doelgroep is ontdekt! Het gaat om jongeren tussen de 21 en 29 jaar oud die nog bij hun ouders wonen en zij worden 'Twixters' genoemd. Deze mensen hebben goede banen met een bijbehorend inkomen, maar aan trouwen of andere 'volwassen' verantwoordelijkheden denken zij voorlopig niet.
Twixters komen in bijna alle moderne samenlevingen voor. In Engeland worden ze 'Kippers' genoemd (kids in parents` pockets eroding retirement savings) en in Duitsland 'Nesthockers', maar in alle gevallen gaat het om jongeren die job-hoppen, zich als tieners kleden en uit zijn op onmiddellijke bevrediging van hun behoeften. Twixters hebben vertrouwen in bekende merken en instellingen, mits die hen service verlenen en niet manipuleren. Twixters hebben weinig kosten en daardoor veel te besteden. Ze studeren bovendien langer en wensen tot zeker hun 24ste als student benaderd te worden. Twixters geven veel geld uit aan kleding, entertainment, computers, software en uit eten gaan.