• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • V&D roept 'hulp' in van BN'ers

V&D roept 'hulp' in van BN'ers

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Het bekendste warenhuis van Nederland, Vroom en Dreesmann, heeft in het kader van haar recente restyling de 'hulp' ingeroepen van bekende Nederlanders. In de Valentijn actiefolder, die 10 februari jongstleden verscheen Westenwind kanjer Daan Schuurmans, Jan des Bouvrie (die eerder al de restyling van de filialen op zich nam), actrice Renee Soutendijk en de Belgische kinderpopgroep M-Kids te zien.

Volgens een woordvoerder van het hoofdkantoor in Amsterdam gaat het niet om een speciale campagne, maar om een "gangbare" folder om klanten te informeren over verschillende produkten en aanbiedingen. In de folder wordt heren- en damesmode aangeboden, maar ook vestjes en shirts van M-kids. De nieuwe folder van V&D is ook op het Internet te bezichtigen.

Tevens is V&D van plan in de nabije toekomst een thuiswinkelprogramma te lanceren, waarschijnlijk onder de titel 'V&D-tv'. Wanneer en waar het programma te zien is blijft vooralsnog onduidelijk. Dat een dergelijke formule enorm succesvol kan zijn, bewijst Wehkamp sinds kort met het programma 'Wehkamp Welkom', dat dagelijks tussen 10.00 en 12.00 uur te zien is op SBS6.

Vroom en Dreesmann heeft ook haar communicatiestrategie aangepast: er is een vasteklantkaart in het leven geroepen en er zal reclame worden gemaakt via radio, televisie en Internet. De woordvoerder van V&D wilde geen commentaar geven omtrend het waar en wanneer. Wel duidelijk is dat aan deze vernieuwing een fiks prijskaartje hangt van 145 miljoen euro.

Vendex KBB