Warenhuisketen V&D, dat al geruime tijd te kampen heeft met dalende bedrijfsresultaten, overweegt dagelijks een uur televisie te gaan maken. Over het programma, dat een lifestylemagazine moet worden, zijn gesprekken gaande met televisieproducent Endemol. De werktitel van het programma is V&D TV. Het gesponsorde programma moet de naamsbekendheid en het imago van de warenhuizen verbeteren. V&D is bezig met een revitalisering van de formule, waar een prijskaartje van 145 miljoen euro aanhangt. Onderdeel van de revitalisering is een eenmalige uitverkoop van oude voorraden en een sanering van de verkochte merken. De inkoopstrategie wordt aangepast, waardoor het assortiment in de winkel vaker wordt ververst en minder lang blijft hangen. Verder worden de winkels verbouwd volgens een ontwerp van Jan des Bouvrie. Daarbij wordt ook de communicatiestrategie aangepast. De tweewekelijkse reclamefolder is ingeruild voor andere vormen van marketing, zoals een vasteklantkaart en communicatie via radio en televisie.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN