Stephan Janson gaat samenwerken met de Marzotto groep, de groep achter onder andere Valentino. De Fransman gaat een nieuwe lijn ontwerpen voor maten boven de Italiaanse 44 (laten we zeggen de Nederlandse 40). De naam van de collectie, die zal beginnen in de lente/zomercollectie van 2004, wordt "Stephan".

Het gaat om een uitbreiding van de bestaande Stephan Janson-lijn, die op dit moment nog maar tot de Italiaanse maat 42 loopt. Janson vindt dat die aanpak niet meer bij hem past, aangezien bij zijn kleding "het geluk van de vrouw" bovenaan staat. "Om dat geluk te bereiken, moeten we gewoon met een andere maat gaan meten", aldus de Franse ontwerper.

Het doel is om in de loop van de komende drie jaar ongeveer veertig miljoen euro omzet te maken en tachtig winkelcentra in Italië, Rusland, Spanje, America en Japan te gaan bevoorraden. Dat moet wel lukken, want op dit moment valt 24% van de Europese vrouwen in de doelgroep.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN