Met inmiddels twee, naar eigen zeggen, succesvolle edities in Utrecht en Rotterdam achter de rug, keert Branded Per Kilo op zaterdag 9 en zondag 10 februari terug naar Amsterdam. Dit maakt de organisatie bekend middels een persbericht. In het weekend van 9 en 10 februari zal in de Posthoornkerk meer dan 2000 kilo ‘high-end vintage en moderne merkkleding’ in de verkoop worden gedaan.

De eerste Branded Per Kilo-editie, gehouden november vorig jaar, vond eveneens plaats in de Posthoornkerk in Amsterdam. De organisatoren schrijven in het persbericht destijds overdonderd te zijn geweest door de opkomst. Daarom hebben de organisatoren besloten voor de vierde editie de bezoekers in ‘shifts’ binnen te laten zodat iedereen een rustige winkelervaring heeft. Per ‘shift’ is er een gelimiteerd aantal tickets beschikbaar.

De items worden tijdens dit evenement niet per stuk verkocht maar naar het zogeheten ‘Vintage Per Kilo’-recept. Per kilo betaalt de bezoeker 60 euro. “Dit betekent dat een Moncler-jas van 500 gram slechts 30 euro kost”, aldus de organisatoren in het persbericht. De vintage-merken worden verkocht zijn onder andere Armani, Versace, Woolrich, Stone Island, Prada, Moschino, Burberry, Moncler, Yves Saint Laurent, Barbour en Valentino.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN