De Nederlandse ondergoedfabrikant Claesen's start op 15 oktober aanstaande met een landelijke actie waarbij consumenten een reis naar New York kunnen winnnen. Behalve een verkoopstijging heeft de actie ook tot doel het bezoek aan de vernieuwde website van het merk te doen toenemen. Deze site werd in augustus gelanceerd.

Vanaf begin oktober zal de verpakking van Claesen's ondergoed voor volwassenen worden voorzien van een zogenaamde boarding-pass. Deze symboliseert de reis die door consumenten gewonnen kan worden. Op de boarding-pass staat op de keerzijde dezelfde advertentie die in de landelijke media wordt gebruikt, met daarop de verwijzing naar de website van Claesen's. Op de website vervolgens dienen de consumenten de stad te raden waar een billboard van Claesen's (dezelfde foto die als display wordt gebruikt in de meeste winkels) hangt. Bij de landelijke actie kunnnen consumenten verschillende prijzen winnen. Naast een reis naar New York worden ook allerlei Claesen's-Pakketten vergeven.

Ook detaillisten kunnen prijzen winnen. Consumenten moeten namelijk invullen bij welke winkel zij hun Claesen's-items aanschaffen. De detaillist die hierbij het meest genoemd wordt valt ook in de prijzen. De actie loopt tot 15 december. Voor volgend voorjaar staat een actie voor kinderen op de rol, waarbij trips naar EuroDisney vergeven zullen worden.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN