Weer meer deelnemers No Kidding
bezig met laden...
No Kidding zomerbeurs: 10 % meer deelnemers.
De zomereditie van de No Kidding was in april al volledig volgeboekt. Het succes van de No Kidding winterbeurs werpt duidelijk zijn vruchten af voor de zomerbeurs. Traditioneel zijn de zomerbeurzen iets kleiner dan de winterbeurzen.
Dit jaar is het voor het eerst dat de zomerbeurs net zo’n groot aanbod zal hebben als de winterbeurs, dit betekent een groei van 10%. Neem daarbij ook het bezoekersrecord van de afgelopen No Kidding winterbeurs en het mag duidelijk zijn dat de No Kidding de kinderkledingbeurs van Nederland is. Ook internationaal wordt de No Kidding steeds belangrijker. De stijging van het bezoekersaantal is voor een groot deel te danken aan de buitenlandse bezoekers uit met name Duitsland en België.
No Kidding is dé informatiebeurs exclusief voor de detaillisten gespecialiseerd in de kinderkleding. De kracht van de No Kidding beurs is dat de detaillisten zich op een ontspannen manier kunnen oriënteren op de trends voor het komende seizoen. Entree en parkeren zijn gratis. Inspiration for the 2006 summer season. 275 brands to amaze.