Wella New Wave 'Out of the blue'
bezig met laden...
Hip, vet cool en trendy. Het zijn termen die klinken bij het zien van de nieuwe verpakking van Wella New Wave. Vanaf april wordt de bekende blauwe verpakking Wella's stylingproducten vervangen door flitsend zilver. De performance blijft hetzelfde; dezelfde kwaliteit en formules. Hetzelfde vertouwde product dus, maar in een nieuwe verpakking en daarmee is Wella vanaf april 'out of the blue'. Wella is trots op de metamorfose en om de verandering een extra feestelijk tintje mee te geven, geeft de haarspecialist een leuk boekje uit met 100 gekke of opvallende haarfeiten. Daarin staat bijvoorbeeld dat twee van de drie Amerikaanse vrouwen hun haren stylen in de achteruitkijkspiegel van de auto. Dat zou niet zo raar hoeven zijn, maar ze doen dat tijdens het rijden!
Naast de complete restyling van de basislijn introduceert Wella New Wave ook een compleet nieuwe lijn: Massive. Dit zijn 4 kleurrijke 'fun-to-use' producten in trendy geel, fluorroze of neongroene potjes of foam-bussen voor ongewone en extreme creaties. Haarstylingsproducten met net een beetje meer fixatie en glans. Massive ondersteunt hiermee de kunst van het haar vormgeven voor trendsetters en haarstylisten. Sinds kort is ook een website (www.scratchyourstyle.nl) voor jongeren actief, hierop geeft Wella New Wave leuke haartips om het beste uit je eigen haar te halen.