Winkeliers herontdekken InWear

In een half jaar tijd een vervijfvoudiging van het aantal verkooppunten; het Deense modemerk InWear maakt een vliegende start.

Herman Sans van Sans(-online) in Rijssen: “Het is voor mij een oude bekende. Ik heb het merk van 1990-2010 succesvol gevoerd.” Ook Chantal Hoogland van Buijsse Mode in Middelharnis is tevreden met het vernieuwde InWear: “InWear is weer op de goede weg. Ik heb gekozen voor de Scandinavische cleane look en goede pasvorm voor de Nederlandse klant. En voor de ruime keuze uit draagbare rokjes en jurkjes in de juiste kleuren en dessins.” “De collectie is in het verleden bij ons erg goed verkocht en ook nu hebben we al een goede doorverkoop”. “Ik ben zeer tevreden over de leveringen en prijs-kwaliteit verhouding en al met al blij dat we InWear weer in huis hebben gehaald.” aldus Jakomien van Zetten van Latenzo Fashion in Udenhout. Ook de ‘Articles stores’ hebben sinds kort met succes de InWear collectie aan hun assortiment toegevoegd.

Enthousiast team

Sans:” Fijn dat het merk weer ‘back in town’ is. Ik ben ook blij met het enthousiaste team van Bodewes Fashion, dat verantwoordelijk is voor deze nieuwe boost. Met het EDI-programma kun je makkelijk een koppeling maken en de cijfers perfect volgen.”

10 levermomenten

Mirjam Stehmann, mede-eigenaar van Bodewes Fashion: “InWear brengt 4 coordinated collecties per jaar met in totaal 10 levermomenten per jaar. Daarnaast zijn er ook nog flash en NOOS collecties. Retailers kunnen hierdoor hun risico spreiden en altijd inspelen op de vraag van dat moment. Alles na te bestellen via een perfecte B2B shop.”

Winkeliers herontdekken InWear

InWear Main Autumn 2016

De collectie laat zich kort samenvatten door een combinatie van Urban Chic & Fashion Casual. Zie ook de bovenstaande beelden. Labelmanager Ineke Bakker en collega’s zijn met de nieuwe Main Autumn collectie op 24 en 25 januari aanwezig op de Modefabriek.

Over Inwear

Na de oprichting in 1969 werd InWear al snel over de hele wereld verkocht. Nederland was in de succesvolle ’90-er jaren een van de sterkste markten. Op dit moment is het merk in 18 landen verkrijgbaar. InWear maakt kleding voor de moderne, zelfbewuste vrouw die houdt van een sexy, elegante en urban look. Comfortabel, vrouwelijk en betaalbaar. Met oog voor pasvorm en details. De stoffen zijn van een hoogwaardige kwaliteit en de designs hebben een internationale stijl met een eigenzinnige twist.

Bodewes Fashion

Al sinds 1946 is Bodewes Fashion als importeur en agent een betrouwbare speler op de Nederlandse damesmodemarkt. De laatste jaren met een gevarieerd merken- en stijlportfolio met kwalitatieve Duitse en Deense merken als Soaked in Luxury, In Front, NÖR, NÜ Denmark, Lebek, Stehmann en DRYS.


 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN