Action uitgeroepen tot ‘ABN AMRO Retailer of the Year’; 123.inkt.nl wint beste webshop

Winkelketen Action is uitgeroepen tot ‘ABN AMRO Retailer of the Year’ 2018-2019. Dit schrijft de organisatie in een persbericht. Action sleept ook de eretitel ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’ 2018-2019 in de wacht. De winkelketen liet hiermee de overige 52 genomineerden achter zich.De prijzen werden gisteravond uitgereikt tijdens het ‘ABN AMRO Retailer of the Year’-gala op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort.

De publieksprijs voor beste webshop van het jaar ging naar 123.inkt.nl, de online inktleverancier die al tien jaar op rij deze prijs binnenhengelt. Het managementteam van Picnic won de vakprijs voor het beste retail managementteam. Naast Picnic waren de managementteams van Decathlon, La Place, Lush en Scotch & Soda genomineerd. ABN AMRO’s Retailer of the Year Retail Executive-prijs ging naar Erwin Bziuk van Lidl. Daarmee liet hij Gert van Doorn (Primera), Pieter Saman (Bever), Wilma Veldman (Zeeman) en Pieter Zwart (Coolblue) achter zich.

ABN AMRO Retailer of the Year’ 2018-2019

In de afgelopen maanden mochten consumenten stemmen op hun favoriete retailers voor de publieksprijzen ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’ en ‘ABN AMRO Webshop Awards Nederland’. Begin september werden de winnaars van de categorieprijzen bekendgemaakt. Deze winnaars maakten hierdoor kans op de ‘overall titel’ die gisteravond in het landgoed zijn uitgereikt.

De winnaars van beide vakprijzen zijn vastgesteld nadat vakgenoten in een eerste stemronde aan hebben gegeven welke retail executive en welk retail managementteam zij wilden nomineren. Op basis hiervan is een top 10 samengesteld. Deze is op 22 augustus teruggebracht naar een top 5. Tijdens het ‘ABN AMRO Retailer of the Year’ gala hebben retailers hun laatste stem uitgebracht. In totaal zijn er ruim 1.200 beoordelingen ontvangen.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN