Badmode Victoria’s Secret voortaan weer in de winkels
bezig met laden...
Victoria’s Secret heeft aangekondigd dat zijn badmode collectie voor het eerst in jaren weer in de winkels zal hangen.
Het merk heeft het de afgelopen paar jaar moeilijk. Zo verloor het terrein aan andere lingerie retailers en kwam het op de badmode markt achterop te liggen. In 2016 zette het lingeriemerk zijn swimwear collectie stop om zich op kledinglijnen te focussen die meer opbrachten zoals lingerie, beauty en Pink. Pink is het dochter merk van Victoria’s Secret dat zich vooral richt op jongeren en studenten. Het assortiment bestaat uit vrijetijdskleding, lingerie en beddengoed.
Voor de nieuwe zwemkleding lijn heeft Victoria’s Secret het assortiment van de klassieke stijlen uitgebreid met onder andere badpakken en mix-en-match bikini’s. De maten variëren tussen de 32A en 38DDD, en van XS tot XL. Victoria’s Secret heeft in het verleden veel kritiek gekregen omdat het niet divers genoeg zou zijn en niet genoeg inclusieve maten bood.
Naast Victoria’s Secret Swim zal het assortiment op de website bestaan uit een selectie externe badmode merken, waaronder het door een vrouw opgerichte Ayra, Baobab, For Love & Lemons (exclusief bij Victoria’s Secret), Monica Hansen Beachwear, Roxy, Skinnydippers en Vitamin A.
Beeld: Victoria Secret 2021 campagne
Dit artikel is eerder verschenen op FashionUnited.COM. Vertaling en bewerking naar het Nederlands: Veerle Versteeg.