(advertentie)
(advertentie)
Balr. start samenwerking met (RED) in de strijd tegen AIDS

Balr. heeft een speciaal shirt ontworpen voor (RED), waarbij een deel van de omzet gedoneerd wordt aan het goede doel. Dat laat het Nederlandse lifestyle-merk weten in een persbericht. Het is het eerste Nederlandse merk dat een samenwerking aangaat met (RED), dat eerder al samenwerkte met onder andere Gap, Apple en Coca Cola.

(RED) zet zich onder de paraplu van The ONE Campaign wereldwijd samen met bedrijven in voor een AIDS-vrije wereld. Jaarlijks organiseert het de (SHOPATON), waarbij producten van bekende merken in een (RED)-jasje worden gestoken. Een deel van de opbrengst wordt gebruikt voor de wereldwijde strijd tegen AIDS.

Voor de gelegenheid stapt Balr. af van de traditionele zwarte, witte en grijze shirts en verkoopt het de komende tijd een felrood t-shirt, voorzien van Balr. en (RED)-logo. Het shirt kost zestig euro en is verkrijgbaar bij de Balr. flagshipstore in Amsterdam en online via de websites van Balr. en de speciale RED-webshop op Amazon.

Beeld: Balr.