C&A en Mustang breiden hun samenwerking uit. Dit kondigt de winkelketen aan in een persbericht. Oktober vorig jaar startte C&A zijn partnerschap met Mustang door de bestverkochte basisproducten van het jeansmerk in 60 zogeheten premiumzones in Duitsland, België, Nederland en Oostenrijk aan te bieden. Nu komen daar nog 340 C&A-winkels bij. Het jeansmerk zal op zowel de mannen- als de damesafdeling worden verkocht.

"De testfase overtrof onze verwachtingen. We bereikten en inspireerden op een succesvolle manier klanten die houden van merkjeans. We zijn ontzettend tevreden met deze goede start en het groeiende partnership tussen Mustang en C&A," zegt Andreas Baur, CEO van Mustang, in het persbericht.

Aan het einde van deze maand zullen 190 C&A-winkels er in totaal 380 ‘Mustang-zones’ bijkrijgen. Begin september zullen nog 150 winkels en 300 ruimtes volgen. De afzonderlijke verkoopruimte voor dames en heren telt 12 vierkante meter, waar acht van de meest succesvolle Mustang-jeansmodellen in verschillende wassingen worden aangeboden. Het aanbod zal volgens het bericht worden uitgebreid met verschillende T-shirts met logo’s van het jeansmerk.

De bestaande Mustang-ruimtes in de 30 C&A-winkels blijven bestaan. Zij zullen in de toekomst dienen als testzone om de continue uitbreiding en optimalisatie van het productgamma te evalueren.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN