Dloky: gratis mobiel adverteren voor retailers

Vorige week is Dloky gelanceerd: een nieuwe app die retailers de mogelijkheid biedt gratis te adverteren, maar dan aangepast aan de wensen van gebruikers. De app neemt afscheid van ongewenste en opdringerige reclames van retailers en is wereldwijd beschikbaar.

“Er was nog geen internationale app die het winkelend publiek, de toeristen en andere bezoekers in grote steden als Amsterdam actief benaderde met lokale aanbiedingen, zonder opdringerig te zijn. Er bestonden tot nu toe alleen apps die werken met push notificaties,” vertelt Robert Hoevers, general manager van Dloky, aan FashionUnited. “Maar consumenten worden tegenwoordig moe van opdringerige reclame. Ze zijn wel geïnteresseerd in advertenties, maar ze willen zelf bepalen wanneer ze zich erin willen verdiepen.”

Om aan die wens te voldoen, kunnen consumenten in de app zelf hun voorkeuren instellen via categorieën. Als resultaat daarvan krijgen zij dan alle producten en aanbiedingen in hun directe omgeving te zien. Per aanbieding wordt niet alleen product- en merkinformatie gegeven, maar zijn ook openingstijden, contactgegevens en looprichtingen te zien. Gebruikers kunnen advertenties bewaren, delen en wegswipen als ze geen interesse hebben.

Om de app op te zetten, heeft Hoevers in het begin de meeste retailers zelf benaderd. Tot die retailers behoren winkels van onder andere Friday Next, Hay Amsterdam en Miss Jones, die op dit moment al adverteren op de Dloky app. Ook State Of Art Menswear is haar winkels aan het invoeren. “Niet alle retailers hebben tijd en geld om een eigen app te laten maken, maar ze willen vaak toch wel graag mobiel actief zijn. Dloky biedt hen een kostenloos platform,” legt Hoevers uit. Retailers kunnen zelf advertenties, artikelen en vouchers plaatsen, eventueel aangepast aan filiaal, stad en tijd.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN