Europese e-commerce expansie voor Oysho

In februari en maart gaat Oysho online shops openen in 16 nieuwe landen. De formule van modeconcern Inditex laat in een persbericht weten zijn internationale expansie te consolideren met de online lancering in alle landen van de Europese Unie.

Oysho bedient momenteel 16 Europese markten, te weten Oostenrijk, België, Spanje, Frankrijk, Griekenland, Italië, Nederland, Portugal, Rusland, Polen, het Verenigd Koninkrijk, Zweden, China en Mexico. Na de expansie zal Oysho aanwezig zijn in 32 landen in de EU.

De online expansie bestaat uit drie fasen, die allen gerealiseerd moeten worden in het eerste kwartaal van dit jaar. In februari worden online shops in Roemenië, Zweden, Denemarken en Ierland gelanceerd. Een maand later volgen onder meer Kroatië, Tsjechië, Slowakije, Hongarije, Bulgarije en Finland. In april, de laatste fase, staan webwinkels in Litouwen, Letland, Estland, Slovenië, Cyprus en Malta op de planning.

De Oysho webshop heeft ook een nieuwe vormgeving gekregen die gebruiksvriendelijker is, en dynamischer en visueel aantrekkelijker moet zijn voor haar bezoekers.

Oysho werd opgericht in 2001 door modeconcern Inditex. Het merk is gespecialiseerd in lingerie, nachtkleding, turnkleding, badmode, accessoires en schoenen. Oysho is te koop in meer dan 44 landen. De formule heeft ruim 600 winkels, waarvan 190 in thuisland Spanje.

Foto: Oysho

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN