• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Foto’s: zo druk was het bij de pop-up store van Kanye West

Foto’s: zo druk was het bij de pop-up store van Kanye West

Door Anne Buis

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

De dranghekken waren geen overbodige luxe bij de tijdelijke winkel van Kanye West. Drie dagen lang was de pop-up store van West geopend. De winkel aan de Rozengracht 101 verkocht de merchandise van West’s laatste album ‘Life of Pablo’.

Voor de items werd grof geld neergeteld; volgens het Parool rekenden de klanten (rond de 20 jaar, red.) soms wel 1.000 tot 1.200 euro per aankoop af. Een rondje op Marktplaats leert dat menige klant er ook aan hoopt te verdienen; er zijn al ruim 100 advertenties geplaatst.

Een dag voor de opening maakte Kanye West het nieuws over de pop-up store via Twitter bekend. In hetzelfde weekend werden er wereldwijd 21 tijdelijke winkels van Kanye West geopend, waaronder in Londen, Berlijn, Kaapstad, Las Vegas, Singapore, Sydney en Melbourne.

Beeld 1-3: Photodam.nl/Twitter, Beeld 4-5: Marktplaats

Kanye West
pablo