In beeld: van Gentle Monster tot Alhaja, de meest inventieve pop-upstores van de zomer
bezig met laden...
Merken vestigen hun pop-upstores wereldwijd en profiteren van de zomer om nieuwe klanten te bereiken en hun vaste klantenkring op vakantie te ontmoeten. Een perfecte gelegenheid om te verrassen met bijzonder inventieve settings. Van Los Angeles tot Parijs, via New York en Ibiza, heeft FashionUnited zes opvallende pop-ups geselecteerd.
Gentle Monster in Los Angeles
Eind mei vierde het Zuid-Koreaanse brillenmerk Gentle Monster zijn nieuwe collectie 2025 in samenwerking met Bratz, het Amerikaanse poppenmerk. Een van de blikvangers: de gigantische Bratz-pop die de bezoeker verrast.
Alhaja in Parijs
In juni heeft het Spaanse sieradenmerk Alhaja een pop-upstore in de wijk Le Marais in Parijs. Voor deze eerste tijdelijke winkel werkte het merk samen met de Japanse bloemkunstenares Yurika Moriya om de sfeer te verrijken. Het is de eerste zelfstandige retailervaring van het merk in Frankrijk.
Jacquemus op Ibiza
Van de vele pop-upstores van Jacquemus is die op Ibiza in Spanje het meest bijzonder. Naast een tijdelijke winkel opende het Franse merk er ook een beachclub.
JW Pei in New York
In juni opende het in Los Angeles gevestigde modemerk JW Pei zijn eerste pop-upstore in New York voor de officiële lancering van zijn allereerste prêt-à-portercollectie.
Scholl in Milaan
Schoenenmerk Scholl opende zijn allereerste pop-upstore aan de Corso Garibaldi 65 in Milaan. Deze opening markeert het eerste eigen retailinitiatief van het merk.
Urban Sophistication in New York
Begin juni opende modemerk Urban Sophistication een pop-upstore in New York voor de lancering van een tijdelijke kunstervaring genaamd huNgrY. Metalen steigers structureren de ruimte, en een pizzaoven dient als display voor een van de bestsellers van het merk.
Dit artikel is in het Nederlands vertaald met behulp van een AI-tool.
FashionUnited gebruikt AI taaltools om het vertalen van (nieuws)artikelen te versnellen en de vertalingen te proeflezen om het eindresultaat te verbeteren. Dit bespaart onze menselijke journalisten tijd die ze kunnen besteden aan onderzoek en het schrijven van eigen artikelen. Artikelen die met behulp van AI zijn vertaald, worden gecontroleerd en geredigeerd door een menselijke bureauredacteur voordat ze online gaan. Als je vragen of opmerkingen hebt over dit proces, stuur dan een e-mail naar info@fashionunited.com.