Kenzo breidt e-commerce uit naar VS
bezig met laden...
De lancering van de webwinkel in Europa was een groot succes, en dus lanceert modehuis Kenzo nu ook e-commerce in de Verenigde Staten. Het merk is sinds deze week in 50 staten leverbaar.
“Sinds onze start bij Kenzo, hebben we onze online activiteiten altijd als voorhoede van de ontwikkeling van ons merk gezien,” vertellen creatief directeuren Carol Lim en Humberto Leon aan WWD. “We zijn enthousiast over hoe snel de online business is gegroeid in Europa, en hoe het ons hielp om een sterke, trouwe en dynamische gemeenschap op te bouwen. We voelen dat Kenzo nu klaar is om een nieuwe markt te betreden.”
De focus op e-commerce is heel belangrijk, laten Lim en Leon weten, zeker omdat Kenzo op dit moment geen eigen winkels heeft in de Verenigde Staten. Daarom is de webwinkel onlangs opgeknapt, en wordt de branded content en e-commerce producten nu tweewekelijks ververst.
De nieuwe Amerikaanse e-commerce site werd tegelijk met de nieuwe feestmaand-collectie gelanceerd.