Het Italiaanse lingerie-en modemerk La Perla is met een grote mondiale expansie bezig. Binnen vier maanden opende het merk maar liefst tien filialen, en er staan nog meer openingen voor de boeg.

La Perla, dat in 2012 door Pacific Global Management werd overgenomen, heeft in de afgelopen maanden winkels geopend in onder andere Seoul, Barcelona, Houston, Bal Harbour in Miami, Chicago, Beijing en Sanya in China. De filialen op Madison Avenue in New York en in Reggello in Italië werden fors opgeknapt. Deze maand volgt nog de opening van een flagshipstore in Hongkong.

In de nieuwe winkels zijn de dames- en herenmodecollecties van het merk verkrijgbaar. In januari van dit jaar lanceerde het merk de Atelier Collection, een op-maat-gemaakte modelijn en in het voorjaar arriveerden de herencollecties voor het eerst in de winkels. Deze ontwikkelingen maken alleen deel uit van de herlancering van La Perla onder leiding van Pacific Global.

De strategie van La Perla berust op inkomsten uit retailactiveiten. Deze vertegenwoordigen 80 procent van de totaal omzet. Het merk telt mondiaal bijna 250 monobrand winkels en wil in totaal 300 winkels hebben.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN