McArthurGlen wil acht nieuwe outletcentra openen binnen vier jaar

Outletketen McArthurGlen heeft bekend gemaakt dat het de komende vier jaar flink wil uitbreiden. De 21 outletcentra van het bedrijf beslaan momenteel een oppervlakte van ongeveer 55.742 vierkante meter, en het bedrijf streeft ernaar dit voor 2019 te vergroten tot een oppervlakte van 83.613 vierkante meter.

Momenteel heeft McArthurGlen 21 outlets in onder andere Italië, Duitsland en België, en het bedrijf maakt op dit moment plannen voor de opening van nog acht nieuwe outlets. De outletgroep streeft ernaar centra te openen in onder andere Gent, Malaga en Münster. Ook wil het bedrijf acht bestaande centra uitbreiden, waaronder de outlets in Wenen, Roermond en Milaan.

“McArthurGlen biedt de beste designer outlet ervaring in Europa, en we zijn continu op zoek naar nieuwe manieren om deze ervaring nog verder te verbeteren en zowel lokale klanten als toeristen te trekken,” stelt Adrian Nelson, directeur Group Leasing en Customer Relationship Management bij McArthurGlen. “We werken samen met ruim 900 merken in negen landen, waardoor we in elk land een gepast aanbod kunnen bieden.” Met name toeristen zijn belangrijk voor McArthurGlen: de omzet die afkomstig is van deze groep consumenten is volgens het bedrijf verviervoudigd tussen 2010 en 2014.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN