• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Only for Men richt zich op bedrijfskleding met Stitch & Buttons

Only for Men richt zich op bedrijfskleding met Stitch & Buttons

Door May-Anne Oltmans

bezig met laden...

Scroll down to read more
Retail

De Nederlandse mannenmoderetailer Only for Men heeft Stitch & Buttons gelanceerd: een merk voor bedrijfskleding. De kleding die het bedrijf gaat aanbieden wordt aangepast op de specifieke wensen van de klant, en is geschikt voor ondernemers uit alle branches. Hieronder vallen bijvoorbeeld ook industriële bedrijven. Stitch & Buttons heeft geen fysiek- of online verkooppunt, maar bezoekt klanten op afspraak op locatie.

”De reden dat Only for Men zich nu op de B2B sector richt, is dat er vanuit klanten vaak werd gevraagd of we bedrijfskleding aanboden,” vertelt Stitch & Buttons manager Geert Exalto. Het bedrijf richt zich met zijn assortiment aan bedrijfskleding voor heren en dames op het midden/hoogsegment. Het assortiment omvat onder andere pakken voor mannen, mantelpakjes voor dames en bijvoorbeeld schorten met bijpassende overhemden voor horecamedewerkers. Naast deze collectie maakt het bedrijf ook kleding op maat.

Stitch & Button’s eigenaar Only for Men verkoopt kleding, accessoires en schoenen voor mannen van merken als Scotch & Soda, Diesel en Tommy Hilfiger. Het bedrijf heeft een webwinkel en twaalf fysieke winkels in onder andere Ede, Nieuwegein en Woerden. Prijzen voor de kleding zijn afhankelijk van de precieze wensen van de klant en de grootte van de order.

Foto: Stitch & Buttons

Only for Men
Stitch & Buttons