Otto-merk Lascana opent Nederlandse webwinkel

Lascana, een van de merken uit de Otto Groep, heeft een Nederlandse webshop geopend. Het Duitse merk had al een online winkel in Groot-Brittannië (2016) en de Verenigde Staten (2017). Nederland is de derde markt voor het Duitse lingerie- en badmodelabel.

E-commerce manager Nikki Schaeffers heeft erg veel zin om de Nederlandse vrouw kennis te laten maken met het Duitse merk. “Lascana gaat over het inspireren en aanmoedigen van vrouwen,” vertelt Schaeffers in een persbericht. “Met Lascana.nl zetten we het badmode- en lingerieassortiment persoonlijk en gericht in de markt zodat onze klanten op maat worden bediend.” Elk jaar produceert Lascana wereldwijd 2,5 miljoen stuks lingerie.

Lascana.nl is een spin-off shop van Otto, de op één na grootste webshop ter wereld en onderdeel van Otto Group. Het merk is in 2002 opgericht en begon met het ontwerpen van lingerie voor Otto. Later werd daar badmode aan toegevoegd en de eerste eigen webshop kwam in 2008. Inmiddels is de webwinkel verder uitgebreid met strand- en nachtkleding. Naast eigen merk zijn er ook andere merken in de webwinkel te vinden, zoals Buffalo, Calvin Klein, s. Oliver, Sloggie, Triumph en Adidas. Het assortiment wordt wereldwijd verkocht in tientallen verschillende landen.

Beeld: Lascana website Nederland

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN