Patrizia Pepe introduceert nieuw winkelconcept

Patrizia Pepe lanceert binnenkort een volledig nieuw winkelconcept waarmee het Italiaanse modemerk haar glamour imago beter uitdraagt. Het winkelconcept gaat in Milaan van start, waar de eerste vernieuwde boetiek haar deuren op 15 oktober opent. Dat schrijft het merk in een persbericht.

Het nieuwe “Glam Rhapsody” concept is gebaseerd op de merkwaarden van Patrizia Pepe: sensualiteit, bewustzijn, speelsheid en moed. Creatief directrice van het merk, Patrizia Bambi, werkte samen met interieurarchitecten om het interieur van de winkels een samenhangende look te geven.

De eerste omgebouwde winkel, aan de via Manzoni in Milaan, telt 150 vierkante meter en is verdeeld in drie macroruimtes. Zo wordt sensualiteit uitgedrukt in zacht en omhullend fluweel. Weerspiegelende oppervlakken waarin zelfvertrouwen en moed te zien zijn staan voor bewustzijn, terwijl de neonlichten en de speelse manier waarop de onverkochte voorraad tentoongesteld wordt door de openingen van een metalen rooster het speelse karakter van de Patrizia Pepe vrouw weerspiegelen, aldus het het persbericht.

Patrizia Pepe introduceert nieuw winkelconcept

Na de opening in Milaan, opent het merk begin oktober nog een winkel in Florence en heeft het in 2020 de opening van de internationale flagshipstore op de planning staan.

Foto's: Patrizia Pepe

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN