• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Pick-up service voor retourpakketten Winkelstraat.nl

Pick-up service voor retourpakketten Winkelstraat.nl

Door Anne Buis

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Lange wachttijden bij het postkantoor, of net met je retourzending voor een dichte deur staan. Veel consumenten vinden retourprocedures een heel gedoe. Winkelstraat.nl gaat daarom de retours zelf bij de klanten ophalen.

Consumenten kunnen via UPS.com, de partner van Winkelstraat.nl, hun retourzending aanmelden, waarna ze een e-mail met instructies en verzendlabel ontvangen. Daarna kunnen consumenten zelf een tijdvak van twee uur kiezen, waarin de retourzending wordt opgehaald.

Volgens CEO van Winkelstraat.nl Joost van der Veer hebben veel klanten genoeg van de rompslomp bij het retourneren van pakketen. Ook wil niet iedere consument het track-and-trace nummer bewaren. “Het thuis ophalen van de retourzending past dan ook goed binnen ons luxe boetiek-concept,” aldus de CEO.

De service is niet gratis; voor het thuis ophalen betaalt de consument 7,95 euro. Het pakket is dan wel verzekerd.

Winkelstraat