Taylor Swift lanceert eigen kledinglijn
bezig met laden...
Zangeres Taylor Swift gaat haar eigenlijk kledinglijn lanceren. In samenwerking met JD.com, de op een na grootste Chinese e-commercesite, lanceert Swift een kledinglijn die speciaal ontworpen is voor de Chinese consument. Dat melden diverse media.
De kledinglijn, die zal bestaan uit jurkjes, sweaters en tops, zal vanaf augustus via JD.com beschikbaar zijn. Het valt ‘toevallig’ bijna samen met Swift’s ‘1989-tour’, waarvoor ze in november in Shanghai optreedt.
JD wil Swift helpen nog verder uit te breiden met haar kledinglijn, tevens hoopt de Chinese e-commercesite dankzij de kledinglijn van de zangeres te concurreren met het grootste e-commerce bedrijf van China: Alibaba. JD kondigde ook aan een speciale ‘US Mall’ te openen, een online winkelafdeling voor Amerikaanse producten.
Taylor Swift is geen onbekende als het om mode gaat; ze heeft al een schoenenlijn bij het Amerikaanse merk Keds en ze verkoopt ook kleding via haar eigen website.