• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Zo ziet de nieuwe herenafdeling Bijenkorf Utrecht eruit

Zo ziet de nieuwe herenafdeling Bijenkorf Utrecht eruit

Door FashionUnited

1 mrt. 2017

Retail

Warenhuis De Bijenkorf in Utrecht wordt verbouwd en vandaag, woensdag 1 maart, is de herenafdeling heropend. Met een oppervlakte van 4000 vierkante meter is het in een klap de grootste herenafdeling van de stad met een breed assortiment van formeel tot casual en denim. Deze mijlpaal betekent tevens dat de tweede fase van de verbouwing van het filiaal is afgerond.

De complete verbouwing is over iets meer dan een jaar klaar en het totale winkeloppervlak zal dan van 9000 vierkante meter zijn vergroot naar 15.000 vierkante meter. Dat betekent tevens een forse uitbreiding van het merkaanbod. Voor heren zijn daar in Utrecht onder meer namen als Filling Pieces, Santoni, Kenzo, Canali, Philipp Plein, Wood Wood, Suitsupply en Just Cavalli bijgekomen. Ook is er een grotere shop-in-shop van Hugo Boss.

Storemanager Joyce Verdijk: "Beleving op de winkelvloer staat centraal op de nieuwe herenafdeling. Er is gekozen voor een ruime opstelling met materialen zoals hout, metaal en beton in vooral grijs- en bruintinten. Hierdoor krijgen de verschillende segmenten hun eigen karakter."

De Bijenkorf is op zoek naar nieuwe collega's! Interesse? Klik dan hier voor meer informatie of om te solliciteren!

Foto's: De Bijenkorf