ALIX the label - 4 jaar
bezig met laden...
Vier jaar geleden maakte de modewereld kennis met ALIX the label, een puur Nederlands fashion label met een no-nonsense uitstraling. Inmiddels is ALIX the label verkrijgbaar in 210 winkels in Nederland en verder in België, Zweden, Denemarken, Noorwegen, Duitsland en Spanje.
ALIX the label heeft de afgelopen vier jaar een eigen identiteit ontwikkeld en staat vooral bekend om haar eigenzinnige en modische collecties voor de “young minded” vrouw. Daarnaast zijn de onderscheidende campagneboeken, die maar liefst twee keer per jaar worden uitgegeven, ware collector items geworden.
ALIX the label heeft haar succes mede te danken aan de grote groep bekende volgelingen. Denk hierbij aan influencers en bekende Nederlanders als: Anna Nooshin, Maan, Nicolette van Dam en Wendy van Dijk.
Om haar verjaardag feestelijk te vieren heeft ALIX the label een campagne gelanceerd waarin er golden tickets worden weg gegeven onder haar consumenten. Hier zijn mooie prijzen mee te winnen. Dit doen ze in samenwerking met Rituals, Skins Cosmetics en Cluse.
Toekomst
Voor mede - eigenaar Rens Netten is dit pas het begin: We bestaan pas vier jaar en werken nog steeds iedere dag, met veel enthousiasme aan de verdere groei van ALIX the label. In deze korte periode hebben wij al veel bereikt, maar onze ambities gaan verder. De afgelopen periode, hebben wij onze doelgroep goed leren kennen en mede hierdoor gaan we een aantal veranderingen doorvoeren.
Wij zijn als team dan ook continue op zoek naar inspiratie en vernieuwingen. Onze activiteiten rond het wereldbekende Coachella festival, afgelopen voorjaar in Californië zijn hier een uitgesproken voorbeeld van.
Brandstore
Momenteel heeft ALIX the label een eigen brandstore in Eindhoven. Het is onze wens om in de nabije toekomst nog meer eigen winkels te openen, waarbij wij ons zullen focussen op de grotere steden in Nederland. Onze visie is dat we graag op een kruispunt willen liggen tussen de commerciële en de high end winkels.