Chloé introduceert nieuwe versies van twee iconische zonnebrillen
bezig met laden...
Het modehuis komt met nieuwe versies van de “Carlina” en "Rosie" zonnebrillen. De Carlina zonnebril heeft ronde glazen die worden omringd door een strakke cirkel en wordt aangeboden in twee metalen afwerkingen. Het nieuwe ontwerp van de Rosie zonnebril heeft een verfijnde, luchtige en wolkachtige vorm.
De iconische "Carlina"
Een nieuwe, vrouwelijke en verfijnde uitvoering van “Carlina”, een van de meest iconische zonnebrillen van Chloé. De kenmerkende ronde vorm is vernieuwd met een handgelakte afwerking, wat de zonnebril een opvallende elegantie geeft. Deze afwerking geeft een twist aan de retro-stijl van het model, die gecombineerd wordt met dikke en afgeschuinde glazen voor een moderne uitstraling. De traanvormige uitsparing op de uiteinden van de brilveren dient zowel als versiering en als functioneel element om het montuur te kunnen bevestigen aan de brillenkettingen van Chloé.
Het model is verkrijgbaar in Gold/Brown, Gold/Ivory, Gold/Nude en Gold/Ochre voor €415,-.
De wolkvormige "Rosie"
De Rosie heeft opvallend afgeschuinde glazen en zijn met de hand gepolijst voor een gladde afwerking. Dit creëert een aangenaam gevoel van lichtheid. Dit nieuwe model heeft vrouwelijke en elegante details, zoals de metalen afwerkingen in de vorm van zonnestralen die zijn aangebracht aan de voorzijde van het montuur. Opvallend is het exclusieve filigraanmotief dat in de brilveren is gegraveerd. Beide brilveren zijn afgewerkt met een traanvormige uitsparing, die zowel dient als versiering en als functioneel element om het montuur te kunnen bevestigen aan de brillenkettingen van Chloé.
Het model is verkrijgbaar in Gold/Gradient Blue, Gold/Gradient Brown, Gold/Gradient Yellow en Gold/Gradient Pink voor €330,-.
OVER MARCHON EYEWEAR
Inc. Marchon Eyewear, Inc. is een van de grootste fabrikanten en distributeurs ter wereld van optischebrillen en -zonnebrillen. De producten van het bedrijf worden verkocht onder prestigieuze merknamen, waaronder Calvin Klein, Chloé, Columbia, Diane von Furstenberg, Dragon, Etro, Flexon®, G-Star RAW, Karl Lagerfeld, Lacoste, Liu Jo, Longchamp, Marchon NYC, Marni, MCM, Nautica, Nike, Nine West, Salvatore Ferragamo, Sean John en Skaga. De producten worden gedistribueerd via een groot aantal plaatselijke verkoopkantoren die ruim 80.000 klanten in meer dan 100 landen bedienen. Marchon maakt deel uit van VSP Global, dat aan 82 miljoen mensen brillen en oogzorgoplossingen biedt, toegankelijk, economisch en van hoge kwaliteit. VSP Global biedt als marktleider kwaliteitsoogheelkundeverzekeringen, highfashion brillen, aangepaste lenzen, oogheelkundige technologieën en 360° ervaringen met een duidelijk doel: de toegang tot oogheelkundezorg over de hele wereld te bevorderen.