Chloé lanceert haar eerste skibril "Cassidy"
bezig met laden...
Chloé breidt haar design- en lifestyle horizon uit met de introductie van Cassidy. Dit is Chloé’s allereerste skibril ooit en is ontwikkeld in samenwerking met Dragon, een toonaangevend merk op het gebied van innovatieve brillen voor sporters en avonturiers.
Speciale uitvoering
De Cassidy is een randloze skibril samengesteld uit dubbellaags gezichtsschuim met een hypoallergene voering van microfleece en een siliconenriem die verwijst naar de emblematische Chloé Rainbow. Het model is geïnspireerd op de voorjaar/ zomer 2019 collectie en wordt gepersonaliseerd met een wit Chloé-logo.
Het voormontuur komt in een speciale uitvoering en is gevormd in een middelgrote versie met geïntegreerde exclusieve functies voor maximaal comfort en beter zicht in alle omgevingen en elk klimaat. De verstevigde ventilatie openingen laten warmte en vocht ontsnappen, maar houden sneeuw buiten.
Levendigheid en extra veiligheid
Cassidy gebruikt de geoptimaliseerde kleurentechnologie LUMALENS® voor ultra-hoge definitie. Dit zorgt voor superieure levendigheid en helderheid, nauwkeurige dieptewaarneming en verminderde oogvermoeidheid. Bovendien zijn de 100% UV-beschermingslenzen behandeld met een anti-kraslaag en vet-, waterafstotende en anti-nevel coatings voor extra veiligheid op de besneeuwde hellingen. De skibril kost €300,- en is verkrijgbaar vanaf november 2019.
Het speciale Dragon Swiftlock systeem van verwisselbare lenzen heeft een eenvoudig op-en-af- mechanisme om de lens onmiddellijk mee te verwisselen en snel in te spelen op de wisselende lichtomstandigheden.
De nieuwe Cassidy sneeuwbril van Chloé is compatibel met helmen en heeft een bijpassende etui. De bril is verkrijgbaar met roze spiegellenzen voor slecht weer of zilveren spiegellenzen om optimaal te genieten van de zonnige dagen. De skibril kost €300,- en ik verkrijgbaar vanaf november 2019. www.marchon.com
MARCHON EYEWEAR
Inc. Marchon Eyewear, Inc. is een van de grootste fabrikanten en distributeurs ter wereld van optischebrillen en -zonnebrillen. De producten van het bedrijf worden verkocht onder prestigieuze merknamen, waaronder Calvin Klein, Chloé, Columbia, Diane von Furstenberg, Dragon, Etro, Flexon®, G-Star RAW, Karl Lagerfeld, Lacoste, Liu Jo, Longchamp, Marchon NYC, Marni, MCM, Nautica, Nike, Nine West, Salvatore Ferragamo, Sean John en Skaga. De producten worden gedistribueerd via een groot aantal plaatselijke verkoopkantoren die ruim 80.000 klanten in meer dan 100 landen bedienen. Marchon maakt deel uit van VSP Global, dat aan 82 miljoen mensen brillen en oogzorgoplossingen biedt, toegankelijk, economisch en van hoge kwaliteit. VSP Global biedt als marktleider kwaliteitsoogheelkundeverzekeringen, highfashion brillen, aangepaste lenzen, oogheelkundige technologieën en 360° ervaringen met een duidelijk doel: de toegang tot oogheelkundezorg over de hele wereld te bevorderen.