• Home
  • Press
  • Mode
  • Claes Iversen ontwerpt T-shirt voor LINDA.foundation

Claes Iversen ontwerpt T-shirt voor LINDA.foundation

PRESS RELEASE
Door Press Club

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mode

Modeontwerper Claes Iversen ontwerpt exclusief voor de LINDA.foundation een wit unisex T-shirt. De volledige winst komt ten goede aan gezinnen in financiële nood. Het T-shirt is vanaf vandaag voor slechts een maand te koop.

Claes Iversen werd eind vorig jaar benaderd door GOODHUNT. om als eerste ontwerper deel te nemen aan dit initiatief van brand performance agency HUNT. in samenwerking met de LINDA.foundation. Het idee van dit onafhankelijk platform is dat goede doelen in staat worden gesteld om door middel van de verkoop van exclusieve T-shirts zowel bekendheid als donaties te verwerven.

Claes Iversen heeft zijn interpretatie van de LINDA.foundation vrij letterlijk vertaald. Het goede doel staat volgens hem voor het geven van liefde aan gezinnen die het thuis moeilijk hebben. Beeldend is dit gouden hart in een hand geworden. De keuze voor de kleur goud is omdat de drager een "hart van goud" heeft wanneer de LINDA.foundation gesteund wordt. Tevens is goud ook de rode draad van de meest recente couture collectie van Iversen.

Claes Iversen: "Zonder enige twijfel heb ik ja gezegd toen ik werd benaderd voor het project. Het idee dat ik door een T-shirt te ontwerpen gezinnen in Nederland kan helpen vind ik heel mooi en daar werk ik zonder meer graag aan mee. Ik vond het nog wel een uitdaging om iets te ontwerpen dat zowel mannen als vrouwen aanspreekt, een boodschap uitdraagt en tegelijkertijd cool is. Maar ik denk dat het met dit ontwerp goed gelukt is."

Linda de Mol, initiatiefneemster LINDA.foundation: 'Zo lief dat Claes dit té leuke T-shirt voor ons wilde ontwerpen. Hoop dat ik 'm veel ga zien. Dankjewel Claes!'

Het T-shirt is vanaf vandaag voor slechts een maand te verkrijgen via deze link voor de prijs van €34,95.

#hartvangoud
#claesvoorlindafoundation

Claes Iversen
LINDA.Foundation
Press Club
Press Release