De tweede HKM x Fila collectie: sporty én sexy
bezig met laden...
Na een fashionable eerste sneaker collectie van Hunkemöller en Fila hebben de twee nu nog een lijn uitgebracht, die misschien nog wel mooier is dan de eerste. Een sneakercollectie die elke fashion lover wilt. Stoer, vrouwelijk én perfect om extra hard op te trainen.
De nieuwe Orbit Zeppa Fila Sneaker is gebaseerd op de nieuwe DoutzenStories sportlijn; DK 1985 en is een must op jouw wishlist als je de hele sportlook compleet wilt maken. Ga voor deze trainer met prachtige oud roze tint of kies voor de witte sneaker met een roze, wit gestreepte zool. De Fila Vault geeft elke look, in de sportschool, óf gewoon op straat, een fashionable touch. Liever iets opvallender? Shine bright met de felgekleurde, exclusief ontworpen sneaker voor Hunkemoller’s sportkleding lijn ‘HKMX’. Deze is te verkrijgbaar in een diep paars/roze tint die perfect past bij de rest van de collectie. Voor een safe choice kies je dezelfde schoen, in zachte tinten. Perfect voor de vroege lente dagen.
Moeilijk om een keuze te maken? Waarom niet gewoon allemaal? ;)
The new ones:
- De Fila Orbit Zeppa DK is vanaf februari 2019 online en in geselecteerde filialen beschikbaar.
- De Fila Orbit Zeppa wit is vanaf 10 maar 2019 online en in geselecteerde filialen beschikbaar.
- De Fila Vault in felle multi-colors is vanaf februari 2019 online en in geselecteerde filialen beschikbaar.
- De Fila Vault in zachte multi-colors is vanaf 30 maart 2019 online en in geselecteerde filialen beschikbaar.
Prijzen variëren tussen de €89.99 en €109,99 en de schoenen zijn beschikbaar vanaf maat 37 tot 41.
Beschikbaar in HKMX winkels, geselecteerde Hunkemöller filialen en online te koop via https://www.hunkemoller.nl/sport/fila-schoenen
Over Hunkemöller
Hunkemöller is Europa’s grootst en snelst groeiend lingeriemerk, met bijna 900 winkels verspreid over 25 landen.
Het bedrijf is in 1886 in Amsterdam opgericht en is sindsdien uitgegroeid tot een pan-Europees omnichannel lingeriemerk. Hunkemöller produceert perfect passende, modieuze en hoogwaardige kledingstukken (van beha's tot ondergoed, nachtkleding, badkleding en andere categorieën waaronder sport). Hunkemöller is een echte omnichannel retailer en heeft in elk aspect van de business een uitgebreide technologie geïntegreerd: van een extensieve klantprofilering op basis van een loyaliteitsprogramma tot een gedigitaliseerde werving – en trainingsproces voor de retail medewerkers. De customer journey vormt de basis van de strategie van Hunkemöller en heeft geresulteerd in een probleemloze interactie tussen de fysieke en de digitale omgeving met hulp van click2brick. Hunkemöller is dit jaar in Nederland, Duitsland, Spanje en Zwitzerland verkozen tot ‘Best Lingerie Retailer of the Year’ en in Nederland heeft het lingeriemerk ook de ‘Web Shop of the Year Award’ gewonnen.