DIESEL'S DAYS GONE CAPSULECOLLECTIE
bezig met laden...
DIESEL kondigt een nieuwe samenwerking aan met Playstations het langverwachte spel, DAYS GONE
Breganze, Italië, 15 april 2019. Met veel plezier kondigt DIESEL een nieuwe samenwerking aan, dit keer in de digitale wereld van de videogames.
DIESEL is een samenwerking aangegaan met PlayStation voor de langverwachte PlayStation 4 game Days Gone, die uit komt op 26 april 2019. Op 19 april, één week voor de lancering van de game, presenteert DIESEL haar limited edition collectie die geïnspireerd is op een van de meeste gehypte games van het jaar. De capsule collectie is verkrijgbaar bij geselecteerde winkels in Europa* en Japan, maar ook op www.diesel.com.
DIESEL heeft in 1990 al eerder samenwerkingen gedaan in de game wereld. In 1997 begreep DIESEL al hoe belangrijk computerprogramma’s zijn als mediaplatform. DIESEL is een pionier op het gebied van marketing integreren in een game. Zoals speciaal ontworpen Playstations en het spel Protokid.com, om DIESELS nieuwe kinderlijn te promoten. DIESELS samenwerkingen zijn innovatief en vernieuwend en veel meer dan alleen een logo in een game.
De capsulecollectie bevat een denim jacket, een denim vest, vier verschillende T-shirts en een baseballpet. De denim heeft grafische details, speciale bewerkingen, graffiti geïnspireerd op de ‘biker’ lifestyle en bevat de initialen van de hoofdpersoon. De Days Gone logo’s zijn ook terug te vinden in de capsulecollectie.
Bovendien krijg je de kans om Days Gone vanaf 19 april in geselecteerde DIESEL winkels** te spelen, één week voor de officiële release datum van het spel. In de winkels staat een set-up met console om een demo van het spel te spelen.
DIESEL en PlayStation hebben veel overeenkomsten: beide zijn ze groter dan hun originele producten en doel; het zijn lifestyle merken geworden en promoten hun visie ‘for successful living’.