Dit moet je weten over: Natural World
bezig met laden...
Natural World is een Spaans schoenenmerk dat ecologisch bewustzijn en hoogwaardige producten samenvoegt om een schoen te ontwikkelen die past bij de visie van het merk om inspanningen te bundelen en een betere wereld te garanderen door schoenen duurzaam te maken.
Oorsprong
De oprichters van het merk hebben bijna vier decennia ervaring in het produceren van schoenen. De mix van traditie en ervaring met de nieuwste trends zorgen voor een premium schoen voor de consument.
Sergio Leon richtte Natural World op in 2011 in Arnedo om een merk te creëren dat niet alleen schoenen wil produceren, maar ook de wereld wil verbeteren door de natuur te respecteren om een betere toekomst voor jongere generaties te garanderen.
Evolutie
De ecologische essentie van Natural World blijkt uit het productieproces, aangezien het 100 procent ecologische materialen gebruikt, waaronder katoen, natuurlijk rubber en gerecycled karton voor de verpakking.
Het heeft een milieuvriendelijk productiesysteem genaamd het 'vulkanisatiesysteem' dat meer dan 100 jaar oud is. Omdat het wordt gecombineerd met de nieuwste technologie, is het de sleutel tot de filosofie van het merk om de natuur te respecteren en tegelijkertijd kwaliteitsschoenen te garanderen.
Nieuws
Tegenwoordig zijn de producten van Natural World, waaronder schoeisel voor kinderen, mannen en vrouwen, wereldwijd online verkrijgbaar bij verschillende retailers en in fysieke winkels in Spanje en Slowakije.
Bovendien heeft het merk een veganistisch assortiment van schoenen en werkt het momenteel samen met het bedrijf Folia Project om een initiatief uit te voeren om een boom te planten voor elke aankoop op de website van Natural World.