LET’S GO SLOGGI IN SS20! EEN SPLINTERNIEUW PLATFORM EN COLLECTIE DIE SLOGGI NAAR EEN VERFIJNDER – ONE SIZE FITS ALL - NIVEAU TILT
bezig met laden...
IN DE LENTE/ZOMER VAN 2020 WORDT SLOGGI GO VOLWASSEN MET ALLROUND COMFORT IN EEN MODERNE, ALLEDAAGSE STIJL
Bad Zurzach (Zwitserland), juni 2019. sloggi GO gaat ervoor! Het comfortmerk is voor het lente- en zomerseizoen van 2020 in een compleet nieuw jasje gestoken. Bij de vernieuwde collectie draait alles om grensverleggend comfort in een moderne, essentiële stijl.
sloggi wil de lat in de lente/zomer van 2020 nog hoger leggen en introduceert daarom een gloednieuwe lijn in een ONE SIZE fits all concept: GO Allround voor mannen en vrouwen.
Go Allround is nu verkrijgbaar voor iedereen die op zoek is naar allround comfort. Deze lijn biedt het volgende:
● Een ongeëvenaard veelzijdig comfort dankzij sloggi's innovatieve interpretatie van alledaagse, essentiële bodywear
● Een uiterst flexibele stretchstof, die zich aanpast aan ieder lichaamstype en –maat; en dus geschikt is voor iedereen. Verkrijgbaar in een ONE SIZE fits all concept die XS tot L omvat voor vrouwen en voor mannen van S tot XL voor.
● Een superzacht en natuurlijk gevoel door gebruik van hoogwaardig micromodal. Het bewijs dat deze bodywear niet alleen een goede pasvorm heeft, maar ook nog eens heerlijk aanvoelt.
● Complete bewegingsvrijheid met flexibele naden.
● Hippe stijlen in een breed scala aan kleuren.
● Fijne patronen van jacquardweefsel.
De dameslijn van GO Allround is verkrijgbaar in de volgende nieuwe kleuren: Black, White, Peanut Butter, Kaluha en Indian Summer. Stijlen: Bralette, Body, Hipster, Mini, Maxi.
Mannen kunnen kiezen uit White, Havanna en Graphite in de volgende stijlen: Sports Brief, Hipster, Short.
Over sloggi:
sloggi® maakt elke dag comfortabel door de meest draagbare en innovatieve bodywear ter wereld aan te bieden. Het merk is gelanceerd in 1979 en is al lange tijd het bestverkopende merk slips in Europa. Tegenwoordig biedt sloggi in Europa en Azië ongeëvenaard comfort aan in de vorm van veelzijdige onder- en zwemkleding voor zowel vrouwen als mannen. De moederonderneming van sloggi, de Triumph Group, heeft 40.000 groothandelaars als klant en verkoopt haar producten bij 3.600 gecontroleerde verkooppunten en in een aantal eigen online winkels. Het bedrijf is aangesloten bij het Business Social Compliance Initiative (BSCI).