Limited edition oorbellen #PatriziaPepe99
bezig met laden...
Patrizia Pepe lanceert een nieuwe digitale campagne gekoppeld aan de symboliek van cijfers en hun diepe verbondenheid met de zelfreflectie, individualiteit en het bewustzijn van de volgers die het merk altijd hebben geïnspireerd.
#patriziapepe99 is een meeslepende en opwindende reis die de vele betekenissen van getallen ontdekt. Deze reis zal verteld worden via korte films beladen met glamour en intense kleuren. Elk nummer komt overeen met de lancering van een limited edition-collectie bestaande uit slechts 99 items die steeds exclusief beschikbaar zullen zijn op de website www.patriziapepe.com/patriziapepe99 .
Nummer 1
Elk nummer wordt geassocieerd met een specifieke kleur en ambassadeur, in perfecte harmonie met de waarden en de esthetiek van Patrizia Pepe. In het eerste hoofdstuk van de #patriziapepe99-campagne zien we creatief directeur Paolo Stella en Evangelie Smyrniotaki (@styleheroine). Deze eerste korte film lanceert een kostbaar paar jaren 80-achtige oorbellen, ontworpen in samenwerking met @styleheroine, gemaakt met maxi cabochon kristallen in vurig rood. Verkoopprijs: €98,- .
Coming soon ... vanaf 22 mei op YouTube en op alle social media kanalen van Patrizia Pepe.
ABOUT PATRIZIA PEPE
Patrizia Pepe, of Tessilform SpA, was created in Florence in 1993 by Patrizia Bambi (Creative Director) and Claudio Orrea (CEO). The name "Pepe" represents the brand’s identity, unconventional and dynamic. A brand that combines practicality of everyday life and glamour for those special occasions, thanks to a combination of elegant minimalist lines and meticulous attention to details. And this is how their new concept for today's woman has taken shape: dynamic, sensual, elegant yet still rock. A woman who distinguishes herself for her modern outlook, always moving with the times but never going too far; she is noticed for her elegance and femininity. Our values? Sensuality, Elegance, Silhouette, Femininity, Quality, Attention to detail, Innovation, Italian style, Versatility, Distinction, Current trends, Excitement, Aspiration.